Post by verduadimadzy on Mar 17, 2022 1:27:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke opplevelsen ▞▞▞
▞▞▞ Tank Hero 2022 version ▞▞▞
Ingen lagkjøttteer
Det er bra spill
Ville være et flott spill bortsett fra at du må bruke venstre tommel for både brann og bevegelse. Flytt 1 kontroll til høyre tommel for 5 stjerner
Ikke bra
Bra spill for å kaste bort tid.
Det er veldig bra spill, men det er veldig raskt. Du trenger lang tid for å vite om dette spillet. Det er et offline spill.
Den er for kort. Jeg slo spillet på 2 dager
Elsket spillet. Det hele er enkelt og vanskelig og brukervennlig. Kul grafikk. God idé. Elsket arbeidet ditt.
Fantastisk spill med enkelt, men engasjerende spill.
Vi forstår behovet for annonser i gratisapper, men hvis annonser ikke lar deg spille, vil du glemme appen. Dette spillet er for irriterende
Beste grafikk glatt og flott spill ... Fienden er mer å kjempe
Eg har høyrt songen "alt er kjempebra" Menn for meg er TANK HERO AWESOME!!
Fint skytespill
Snake II Arkade faql
I utgangspunktet wii-tanker Ganske morsomt
Tank her fin
Knapper på feil plassering
Det er et OK spill, men jeg kjøpte for å deaktivere ingen annonser og 10 sekunder senere dukker det opp en som.
Spillet er ok ikke så bra. Flere annonser der i feltet. Standard spillerens tank ingen oppdatering der. Ingen strøm. Bare du må spille med standard fast TANK. nivå for nivå er det samme tank som nivå 1.
Fin idé og kontrollstyring
Første gang jeg spiller det, og det ser ut til å være et ok spill
Jeg liker dette spillet
Jeg vil gi den 3 stjerner fordi den har bare 3 kampanjer med 30 nivåer
Tank Hero アーケード nlut
Bra til å begynne med, men skaden er ekstremt inkonsekvent. De røde tankene tar først ett hjerte, men så er det plutselig et enkeltskudd??? Gjør nei siden og tror ikke jeg kommer til å beholde.
jeg liker det.😐
Kontrollene er ikke bra Spillet kan bli bedre hvis de forbedrer dem
Det er et bra spill, men jeg kjeder meg til very *friendly* persont fordi jeg vil gå videre som et oppdrag der du må bevege deg utenfor boksen
Det er RUBBISHHHHHHH
Kjekt spill
Jeg har ingen anelse om hvordan dette spillet er, men det minner meg om tankspillet for Wii, og Wii er det beste som har eksistert.
Det beste, men vanskelige spillet
jeg har ombestemt meg
Du kommer så langt da virkelig vanskelig nok et retardert spill
Kult, minner om et godt gammelt Atarispill
Tank Hero Arkády oft
Bra spill
fantastisk
Ikke noe interessant å spille
Tank Hero Žaid. automat. oorp
Hvorfor så vanskelig i nivåer i røde tanker kan du hoppe over, men jeg trenger alle nivåer fullført, så jeg vurderte det til ett ☆ hvis det ikke fantes røde kraftige tanker, ville jeg gitt dette spillet 5 ☆s
Jeg elsker dette spillet, men det very *friendly* persontet å virke! Alt den gjør nå er å vise en svart skjerm i noen sekunder etter at den lukkes. Vennligst fiks! Transformator prime
Tank Hero Arkadne igre zbu
Ganske standard. Gode kontroller skjønt og morsomme selv om det kan være frustrerende
Hei, etter mange år med å finne dette spillet kom min barndomsnostalgi tilbake, jeg elsket dette spillet som barn, og det er ingen overraskelse at jeg fortsatt gjør det nå, å spille dette spillet ga så mange barndomsminner, takk
Bærs i buksa :-)
favorittspillet mitt det er et fint spill jeg liker dette spillet du kan laste ned og spille det er et veldig fint spill du må spille umiddelbart last ned det er veldig fint
Spillet er veldig veldig kjempebra. Grafikken og kontrollene er veldig fine. Det er veldig utfordrende spill og jeg elsker utfordringene. Eksplosjonen er også en interessant ting. Det ser ut som en skikkelig eksplosjon. Totalt sett er det det beste spillet på listen min.
Utmerket.
Det er veldig kult wow jeg er kjedelig at jeg er åpen lekebutikk og søketankspill, så jeg vil se dette spillet og klikke så jeg vil se mb så lavt så jeg liker dette spillet takk for at du laget dette spillet og lastet opp i play-butikken takk du så mye 👌👌👍👍👌👌👍👌👍👌👍👌👍👌👍👌👍👌👍👌👍👌
Jeg betalte for å ikke ha annonser, og de dukker stadig opp. Avinstallerer.