Post by verduadimadzy on Mar 17, 2022 1:18:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rave – Watch Party ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rave – Watch Party IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder för obegränsade primogems ▞▞▞
▞▞▞ Rave – Watch Party 2022 version ▞▞▞
Lämnar 1 stjärna för ytterligare förbättring. Jag har hittills inte hittat några problem med att använda den här appen. Ända sedan kaninappen stängdes av bytte jag hit. Kanske kan du överväga att lägga till en funktion där vi kan dela videor från vår skärm istället för att hitta filmer på youtube/netflix och utan att behöva ladda upp våra filer på google drive.
Den har ingen funktion för datumsparande eller val av upplösning. Varje gång måste jag minska upplösningen för att spara data. Den ökar automatiskt upplösningen baserat på anvery *friendly* personning som leder till mer dataförbrukning.
Ibland är det mycket glitchy, som i appen kraschar när jag är i ett rum. Det är också svårare att bjuda in folk eftersom det kommer att tvinga dig att gå hela vägen till toppen och trycka på "allt" om och om igen. Önskar att det kunde finnas filter på genre så det kunde vara lättare att hitta det man vill ha istället för att göra ett nytt rum.
Appen är bra, tidigare problem har fixats men nya problem är att den brukade spela upp videor från alla webbplatser nu kan jag inte spela animes från webbplatser. Den stöder inte någon webbplats nu. Vänligen fixa detta och det kommer att vara den bästa Android-appen för watchparty.
Ni borde inte ha tagit bort alternativet att ändra uppspelningen av videokvalitet. Den här appen är inte på något sätt bra eftersom den fungerar kanske 45 procent av tiden, men nu om det inte fungerar och videorna inte kommer att spelas kan du inte ens sänka bildkvaliteten för det att faktiskt fungera 45 procent av tiden.. Ta tillbaka den funktionen. Dumt drag
Rave – Watch Party سرگرمی kep
Roligt att kolla på
Den här appen behöver förbättras mycket, särskilt i inställningarna. Även om jag ärligt kan säga att detta är den bästa appen där ute för att titta på filmer med vänner och familj. Förresten, utvecklarteam kan du vänligen ansöka i android där vi kan se chattmeddelanden även i helskärm precis som på iphone? Tack.
Rave – Watch Party मनोरंजन gxak
Det fungerade för mig! Har precis tittat klart på en Netflix-film med några personer från min Facebook-grupp och detta fungerade bättre än förväntat. Strömmen var 720p och vi hade inga problem med röst- eller textchatt. Jag använde min bärbara dator för filmen och loggade in med min telefon för att skriva meddelanden.
Den här appen är bra hittills! Bara ett problem, ta bort den lilla kartikonen som visar människors exakta plats. Den förtjänar 4-5 stjärnor, men på grund av den funktionen kan tonåringar 14 utan VPN locka till sig rovdjur. Jag har inte tillåtit den åtkomst till min plats och ändå delar den min plats (som tur är med VPN) Inte en nödvändig funktion, som appen, det är roligt. **VÄNLIGEN TA BORT DEN FUNKTIONEN** Säkerhet för människor & där platsen. Dela aldrig din plats online. Tonåringar kan vara potentiella fara/skada på grund av det.
det fortsätter att krascha och du får faktiskt inte njuta av att titta med andra.
Cool app men jag gillar inte att när jag söker efter rum är alla spansktalande, jag önskar att jag kunde interagera med folk från min region som pratar engelska, behöver ett bättre sökfilter för offentliga rum
Jag kan inte streama videor med bättre kvalitet.
Rave – Watch Party Giải trí jdk
Så det är en bra idé. Jag älskar det. Men du måste få det att very *friendly* personA buffra hela tiden. Det är inte min internetanvery *friendly* personning eftersom jag har gjort flera tester för min datahastighet och min data är bra. Ändå går det fortfarande inte att ladda några videor från Google Photos utan att buffra och sedan hoppa till en ny scen och fortsätta att buffra. Vänligen fixa eftersom jag och min flickvän älskar att titta på film här tillsammans men vi KAN INTE på grund av detta problem.
Det fungerade igår kväll 😭 vad hände?
Det finns inget alternativ för Disney i min Rave-app. Medan beskrivningen tydligt angav att vi kan se den nu. Är det en bugg eller?
Bra koncept men av någon anledning har Amazon-videor en berättare som beskriver allt och det går inte att inaktivera dem. Kontrollerade appinställningar från en annan enhet, ingen sådan inställning aktiverad och jag har inte det här problemet på någon annan enhet eller app som jag streamar Amazon genom. Jag kommer inte att förnya min prenumeration, hoppas att ni alla fixar det här problemet.
Den kraschar alltid när vi använder den. Snälla fixa denna bugg
Den här appen är fantastisk men jag hittade några svåra saker som inte låter mig använda den här appen längre. Först tar det mycket batteri. För det andra gör det min telefon varm. För det tredje, ibland fungerar inte YouTube ordentligt. Det ska vara enkelt när det gäller grafik och allt på det sättet det skulle vara bra att använda under lång tid. Obs: Min telefon är inte gammal.
Jag brukade titta på netflix med mina vänner men det fungerar inte nu .. det visar att fel uppstod .. vänligen fixa detta fel ASAP
Glitchy af, ständigt sparkar ut dig. Det senaste problemet är att det inte låter mig spela någonting, även om jag är inloggad på allt. Min internetuppkoppling är också bra. Jag tog bort appen och loggade in på allt igen och det hjälpte inte.
Varför finns det inget Disney-alternativ här?, Jag behöver Disney-alternativet för att se.
Med varje uppdatering Tyvärr blir appen långsam och säger att program jag tittade på inte är tillgängliga
Vissa uppdateringar gör att den här appen inte kan göra någonting helt värdelös. Om bara appen konsekvent fungerade skulle jag ge den fler stjärnor, men tyvärr är den här appen opålitlig och varje uppdatering verkar göra den mer buggig och trasig. När det fungerar är det bra, men det är inte alls konsekvent.
väldigt dum app, hälften av Netflix- eller prime videodosen spelas inte upp i den här appen
det är en bra app för att titta på videor med vänner och du kan också logga in på Netflix så det är ett plus. nyligen har min app haft problem med att logga in så jag var tvungen att ladda ner igen och skapa ett nytt konto. nu finns det en klockikon i det nedre högra hörnet och jag kan inte längre visa skärmen över andra appar medan jag tittar (jag har redan aktiverat vid inställning). hoppas någon kan nå ut till mig eller fixa det eftersom den här appen har många fördelar.
Varje gång jag försöker använda ditt dj-läge. Det kommer inte att blanda min spellista. Det skulle bara stå i kö eller kommer inte ens att avvery *friendly* persona mixningen. Och det mest irriterande problemet med detta är det faktum att när jag försöker klistra in spellistan. Det skulle ladda allt på appen för mig att blanda
appen kraschar mycket på grund av sin coola men den sparkar mig ut ur mitt rum och very *friendly* personar bara fungera tillsammans efter det och det släpar
dålig applikation, alltid video inte tillgänglig
För YouTube är det okej. Kan se med andra utan problem. Men har problem med att logga in på Netflix och Amazon prime. Vänligen vägleda mig så att jag kan åtgärda detta problem. Tack på förhand. Jag skulle vilja se Netflix med andra.
Fruktansvärd!!! Det är så laggy! Om jag klickar på paus pausas den efter en minut. Jag trycker på pausknappen! Den har så många buggar! Och om jag avvery *friendly* personar helskärmen, misslyckas skärmen. Det very *friendly* personar också väldigt ofta!!! Värst!
Det går inte att spela upp videor från webben och Drive. Kan du tillåta oss att spela upp videor som vi sparar i lagring? Det skulle vara lättare
Rave – Watch Party Entertainment yek
Jag gillar appen använder den väldigt ofta. Den fungerar bra på telefonen, men kraschar flera gånger på Android TV. När du väl har börjat spela den förblir den stabil, men den måste öppnas 5-6 gånger för att spela något. Det är verkligen väldigt irriterande
Nom Cat อาร์เคด cruk