Post by factdermeittowov on Feb 6, 2022 4:55:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Spelet är så intressant. Men vad jag inte gillar är att du måste vänta i 4 bra irriterande timmar innan du kan få förråd igen. Jag tycker verkligen att spelets ägare borde jobba på det..... Så snart som möjligt
Grymt spel faktiskt. Men jag ger bara 2 för att efter att ha låst upp Rokovillr, istorg och pasto stad, istället för att låsa upp nästa plats, fick jag bara en kommer snart-skylt
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Опуштене iip
det var kul under de första 50 minuterna jag spelade sedan tog förråden very *friendly* person nu kan jag inte spela. inte coolt fixa det här snälla det ska köpas med mynt eller något.
Det är en väldigt bra app, men vi måste alltid skaffa förnödenheter för oss själva .... Förnödenheterna ska vara gratis
Farming Simulator 16 Simulacije rbd
Jag älskar verkligen det här spelet men det enda problemet jag möter är att nivån pizzorella inte är öppen i mitt spel.., Varför? Snälla berätta för mig hur jag kan öppna den här nivån (pizzorella)?
kakformen ska vara ledig och det ska finnas mer förvaring och varmare
Spelet i sig är väldigt bra men annonserna är obevekliga och det förstör det fullständigt.
Jag älskar att laga mat. Det här spelet är väldigt trevligt när förråden är very *friendly* person, det tar 3 timmar att få 50 förnödenheter, vi kan bara spela 5 nivåer med det men jag älskar den här spelets köksberättelse !!
Jag har spelat det, det har varit fantastiskt men jag fick spela mot terissa men det har be mig att ladda ner data medan jag har besegrat den senaste motståndaren och när jag vill gå in som att spela spelet slår det mig ut utan anledning.
Värsta spelet eftersom nätverksproblemet är lite huvudvärk
Roligt och beroendeframkallande. Önskar att maten kunde tillagas i förväg för att hålla värmen för framtida kunder.
Detta är ett sämre spel som jag någonsin sett i kökshistorien, ett mycket smutsigt spel försöker förbättra förändringarna.
Det är väldigt intressant i början av spelet men det blir väldigt svårt att very *friendly* personföra när det blir till viss del
Spelet är trevligt men när ädelstenarna är klara kommer du att ha betalt, annars är spelet praktiskt taget över.
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Rekreacyjne zjxa
Det är ett fantastiskt spel. Det berörde mitt hjärta. Jag har fått inspiration 2 cook mer och mer. Och prova många nya recept. Utmaningarna är mycket enkla och fantastiska karaktärer. Hoppas alla som spelar det här spelet kommer att gilla det. Jag älskar kökshistoria
Det här är ett fantastiskt spel, även om vissa stadier kan vara svåra med tiden men det är det bästa matlagningsspelet någonsin, önskar att du kunde göra mer💖😘🌈
Älskade spelet men när vi vill uppdatera föremålen blir mynten för mindre när de samlas in
Jag tål inte alla störande annonser.
Annonsavbrottet är alldeles för mycket! Inte ens på nivå 2 och 2 kommer annonser in. Nej tack.
Kökshistorien är väldigt rolig. Jag bara älskar att spela det här spelet. Det är utmanande och det finns många nivåer som vi enkelt kan spela. Jag föreslår att du måste ladda ner det här spelet.
mitt spel öppnas inte, jag försökte spela det och jag blev ombedd att ladda ner innehållet. när jag försökte göra det så buktade det inte. snälla vad ska jag göra.
Det är inte riktigt coolt som att det inte finns tillräckligt med tid att göra allt och det finns inga öknar och inga drinkar, du vet att det måste vara realistiskt men det är det inte
เรื่องราวจากครัว ง่ายๆ tug
Jag älskar ❤ det här spelet så mycket att det är ett bra spel att varför jag ger det 5 stjärnor, det är det bästa det är sååå fint men det krävs mycket diamant för att låsa upp annan personal, du borde uppgradera det.
Små mynt för så mycket arbete. Men det är ett okej spel.
Det här är ett bra spel, jag ger det 5 stjärnor eftersom jag inte lär mig olika rätter och det är så här jag börjar min dag, det är en av mina dagliga uppgifter.....tack
Det här spelet är bra för barn som jag gillar att laga mat
Det här är ett väldigt intressant spel jag älskar det
Det här är ett väldigt bra spel och jag skulle ge 5 stjärnor men varje gång d**er det bara upp annonser! Det är ganska irriterande. Varje gång jag very *friendly* personför en nivå d**er "betyg mig" bara upp! Spelet misslyckades också men jag är glad att din uppdatering fixade felet. Bara en liten förfrågan: Kanske när spelare avvery *friendly* personar Lena på Pasto Plaza kanske du kan lägga till en nivå där spelarens karaktär kan tävla med en annan person. Hur som helst inte ett dåligt spel men om du fixar ovanstående problem kommer du definitivt att få 5 stjärnor från mig
Reklam är jävligt störande! De kommer också mitt i spelet.
Det här spelet är intressant men efter två nivåer bör vi ladda ner extra eller ytterligare data för det här spelet, det tar mycket tid att ladda ner😦. Det använder mycket data och det här spelet använder nästan 9 % batteri, så jag avinstallerade detta spel.
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Thông thường cykv
Trevligt spel....... Men att få mynt är lite.. Inte tillräckligt för att uppgradera apparater.. Hur som helst, jag gillar det
Anledningen till att ge 4stjärnor är att jag inte kan spela offline efter att ha besegrat Lena.. Annat än att jag älskar det här spelet..
Varför spelas inte detta spel efter att ha uppdaterat det.
Älskar spelet så mycket men jag kommer snart att radera det eftersom det verkar som om Chokoville Challenge 34 inte är möjlig. I nästan 3 veckor nu, Oavsett hastighet och precision, very *friendly* personar jag med 1660 popularitet.. 1700 popularitet ser orealistiskt ut
Dålig för många annonser snälla ta bort alla dessa annonser Inte efter varje spel borde det finnas annonser snälla det är slöseri med tid
nivå 34 i Chocville är omöjligt att komma igenom alls! Jag har redan gjort mer än 100 försök! Även med alla apparater uppgraderade inklusive livsmedelskvaliteter, är det fortfarande inte tillräckligt. Jag tar bort det här spelet. Jag har redan spenderat för mycket
Väldigt beroendeframkallande men väldigt orättvist också, 😒 snälla fixa
Det är ett trevligt spel men uppdatera det för att vara mer realistiskt
roligt spel, men ibland fungerar inte stall eller tryckknapp och måste startas om.
Bara två stjärnor i början är bra men när du fortsätter blir det irriterande men det är dyrt men du behöver data för att gå till ett annat stadium
Det här är ett bra spel men du måste vänta 4 timmar efter att dina förråd är very *friendly* person. Men överlag är det ett bra spel.
upp till tio nivåer är spelet väldigt intressant och utmanande, men efter det vill jag inte spela multiplayer. men det tvingar mig. oavsett vad det här är ett trevligt spel. och ett av mina favoritspel
Det här spelet är väldigt trevligt och lite tråkigt. Jag gillar det här spelet på grund av kunderna 😂😀😀😁🤣
Spelet är fantastiskt men jag ger det 3 stjärnor för varje gång jag stänger spelet efter att ha vunnit flerspelarläget .... nästa gång jag öppnar spelet är alla mina priser borta ... lös detta problem
Superspel jag gillar det så många rätter men bara få rätter är öppna men spelet är fantastiskt
Riktigt kul att spela, med alla dina utmaningar, så spännande att spela, när du kommer försent de arga kunderna, riktigt kul
Spelet är underhållande, men om du vill att folk ska spela det, bör det finnas möjlighet till mer förnödenheter. Känns löjligt att spela med bara 5 varv.